avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 42.35km, TN: 17.30km
CLK: 02:51h, AVS: 14.86km/h
Max: 45.00km/h, Temp: 6.3°C
HRmax: 168 ( 90%) Avg: 133 ( 71%)
Climb: 1072m, CAL: 2775kcal

Cygan, Wapienica, Przegibek, Gaiki.

Niedziela, 17 listopada 2013 · dodano: 17.11.2013 | Komentarze 1

Zaczęło się od przejażdżki po Cyganie. Ślisko jak diabli. Kilka razy mało nie leżałem na korzeniach. Dlatego postanowiłem pojechać do Olszówki i stamtąd na Dębowiec. Jak to w Bielsku bywa, na Dębowcu o godzinie 10:00 w piękną, słoneczną niedzielę nie było... nikogo. Zniesmaczony lenistwem tubylców pojechałem w górę zielonym szlakiem i dotarłem do trawersu. Ten śmignąłem w miarę sprawnie i oczywiście napotkałem zjazd zawalony gałęziami po wycince. Szlag by tych leśników...

Dalej nad zaporę w Wapienicy i z powrotem szlakiem nad rzeką do ul. Antycznej. Lotnisko, osiedle Beskidzkie, Karpackie i do domu. Łyk kawy i dawaj na Przegibek, gdzie czekali na mnie Karel i Kuba. Dalej już we trójkę niebieskim na Gaiki. Stąd zjeżdżamy czerwonym do Straconki. Tu już mniej ślisko i bezpieczniej. Koledzy jadą dalej żółtym na Magurkę a ja zmykam do domu bo dzisiaj samopoczucie agonalno-trumienne. Ledwo bokami robię.