avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 61.54km, TN: 0.00km
CLK: 01:58h, AVS: 31.29km/h
Max: 73.40km/h, Temp: 4.0°C
HRmax: 170 ( 87%) Avg: 139 ( 71%)
Climb: 338m, CAL: 1810kcal

N.Sącz - Łącko - N.Sącz

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 0

Po kilkudniowej przymusowej przerwie wsiadam na rower z nadzieją, że nogi wreszcie pozwolą trochę pokręcić. Standardowo jak na niedzielę przystało spotykam się z grupą o 11 przy moście i ruszamy obwodnicą w stronę Zabełcza a potem Tarnowską do mostu i dalej do Chełmca. Następnie dalej na Podegrodzie i tuż przed mostem w Gołkowicach skręcamy w kierunku Czarnego Potoku, skąd szybkim zjazdem trafiamy do Łącka. Stamtąd powrót do Gołkowic i dalej do Podegrodzia, Chełmca i N. Sącza. Pod Zamkiem pożegnanie i powrót do domu. Dzisiaj było naprawdę szybko ale o dziwo nogi całe.

Statystyka i wysokości wg wskazań HAC4, któremu wreszcie wymieniłem baterie. Mapa wg GPS.