avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 49.10km, TN: 6.00km
CLK: 02:19h, AVS: 21.19km/h
Max: 51.20km/h, Temp: 17.0°C
HRmax: 168 ( 87%) Avg: 114 ( 59%)
Climb: 597m, CAL: 1431kcal

Trening bbRiderZ

Środa, 27 kwietnia 2011 · dodano: 27.04.2011 | Komentarze 0

Na deser zaplanowany trening. Jak zwykle temu i tamtemu coś wypadło, więc pojawił się okrojony skład. Cała trójka popedałowała znowu w kierunku Goczałkowic a Kunik tak nas zwodził, że wylądowaliśmy znowu na zaporze. Potem prędko przez Czechowice, gdzie owinięty łańcuch załatwił mi przednią przerzutkę. Deore XT. Więcej tego chłamu nie kupię. SRAM na Shimano. To będzie następny zakup. Stare XT przeżyło tuzin podobnych wypadków, nowe, topswing przeżyło DWA. Przy czym po drugim nie nadaje się do użytku. Za pierwszym razem również było prostowanie... w rękach! Co za szajs teraz robią... szkoda słów!

Tym samym popedałowaliśmy dalej i po kilku kilometrach zaopatrzony z 5l mleka i 3 białe serki pożegnaliśmy Kunika i potoczyliśmy się we dwoje do domów. Zajęło nam to trochę więcej niż planowaliśmy... ale takie są prawa tego sportu: nigdy nie da się czasu idealnie wyliczyć. Jutro to chyba zdechnę. Zanim jednak to zrobię to walnę przynajmniej 80km. Bez walki kopyt nie wyciągnę!

Podsumowanie dnia:
127.41 km (w terenie 9.00 km, 7%)