avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 14.00km, TN: 1.00km
CLK: 00:51h, AVS: 16.47km/h
Max: 39.60km/h, Temp: 17.0°C
HRmax: 163 ( 85%) Avg: 81 ( 42%)
Climb: 142m, CAL: 468kcal

Podsumowanie miesiąca.

Sobota, 30 kwietnia 2011 · dodano: 30.04.2011 | Komentarze 0

Miesiąc podsumowałem wspólnie z Emilką, której buzia nie zamykała się ani na chwilę. Udało mi się dokupić najważniejsze części do roweru: kółka do mojej mega-zabytkowej X.9 i klamerki do równie zabytkowych SH-M221. Wymiana tych pierwszych przy asyście bezbłędnej córeczki przebiegła gładko. Gorzej z butami bo akurat lewa, pęknięta klamra nie daje się odkręcić. Będzie chyba wymagała interwencji chirurgicznej od wewnątrz buta. Patrząc na obecne ceny wolałem dać 43zł za klamerki niż 700zł za porównywalne buty. Mam nadzieję, że po wymianie zapięć jeszcze trochę posłużą.

Ogólnie miesiąc udany. Plan 1000km wykonany i nawet przekroczony. Miałem zamiar wyjechać rowerem przynajmniej 20 razy... Udało się to aż 27! Pierwszy raz od 3 lat wreszcie czuję się w miarę normalnie. Żeby tylko CT 4.05 wyszło czyste. Jeśli wyjdzie to przynajmniej lokalne kozaki powinny się mieć na baczności! Bardzo się cieszę z wyników jakie udało mi się osiągnąć przez ostatnie 2 miesiące. Nastrajają optymistycznie. Jeszcze tylko wyremontować leciwą Meridkę i można zacząć Maj. Tylko niech pogoda się opanuje bo pierwsze dni nie wróżą wielu kilometrów na 2 kołach :(