avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 16.00km, TN: 0.00km
CLK: 00:58h, AVS: 16.55km/h
Max: 29.20km/h, Temp: 24.0°C
HRmax: 143 ( 74%) Avg: 94 ( 49%)
Climb: 98m, CAL: 332kcal

Z rodzinką.

Sobota, 21 maja 2011 · dodano: 21.05.2011 | Komentarze 0

Z rodzinką po mieście na totalnym luzie. Przy okazji Asia zarobiła Firex'a zamiast swojej dwutarczowej korby Suntoura.

Oczywiście z miejsca zarobiła blatem w łydkę i przywiozła tatuaże na obu nogach :)

Chrzest bojowy uważam za odbyty!

Na dokładkę mieliśmy atak buractwa i chamstwa. Może to wynik "końca świata" albo ciśnienie spadło ale ludziskom się poprzewracało we łbach.

Najpierw PRZECHODZĄCE przez przejazd dla rowerów babsko postanowiło nieformalnie per TY wyskoczyć na mnie z JAPĄ: "Jak jeździsz!?". Głupota bez granic.

Następnie od innego babsztyla oberwało się Asi najwidoczniej za niezjechanie na trawnik ze ścieżki. Widać ów babsztyl potrzebował 2m szerokości, żeby przeturlać swój złom przez miasto.

Kolejnym napotkanym kretynem okazał się "tatusiek" z dzieckiem na rękach i żoną obok, która to zaczepiła swoją gigantyczną torebką przejeżdżającą z naprzeciwka Asię, jadącą 5km/h. Koleś oczywiście z RYJEM do nas. A to że jego niunia nie potrafi chodzić to już nieważne.

I wreszcie Złota Kupa dnia dla kretyna w Corsie za darcie mordy, trąbienie i próbę przejechania mnie wraz z córką w foteliku na przejeździe dla rowerów i na zielonym świetle (dla mnie oczywiście).

Szanowny Panie Skończony Debilu, jeśli to czytasz to:
a) od wczoraj rowerzysta jadący prosto ścieżką dla rowerów ma pierwszeństwo przed skręcającym autem.
b) zielone światło na przejeździe dla rowerów/przejściu dla pieszych oznacza, że masz ustąpić pierwszeństwa.
c) jeśli nawet z jakiejkolwiek przyczyny zdarzy się już wymusić pierwszeństwo to NIE TRĄBIMY i NIE DRZEMY RYJA tylko KULTURA każe przeprosić za swój błąd.

Tak, ale z drugiej strony co takie tępe chamy mogą wiedzieć o kulturze.

Tak, wiem, że nazywanie kogoś debilem, tępym chamem, babsztylem etc. również nie jest kulturalne... ALE MOJA CIERPLIWOŚĆ SIĘ SKOŃCZYŁA. Przynajmniej dzisiaj.

Uwaga: Wszelkie epitety zawarte w tekście pod adresem osób, które swoim zachowaniem całkowicie na nie zasłużyły są jedynie oceną ich kompetencji. Przypominam, że ocena kompetencji i publiczne nazywanie kogoś zerem etc. jest w tym kraju w pełni legalne! (odsyłam do sprawy Miller vs Ziobro)