avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 35.19km, TN: 24.80km
CLK: 02:39h, AVS: 13.28km/h
Max: 43.20km/h, Temp: 25.0°C
HRmax: 154 ( 80%) Avg: 102 ( 53%)
Climb: 785m, CAL: 1289kcal

Magurka na gorrrąco.

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 0

Burze, deszcze, wiatr i zimno... Taka prognoza pogody zaowocowała piękną, słoneczną pogodą, dosłownie kilkoma białymi obłokami na niebie, wysoką temperaturą i wymarzonymi warunkami na wycieczkę. Z racji wczorajszej trasy trzeba było ograniczyć zapędy do krótszego wypadu... Krótszego jednak nie oznacza kręcenia po parku. Tak więc w samo południe razem z niezmordowaną i jak się później okazało nieprzewidywalną Agnieszką ruszyliśmy czerwonym szlakiem na Magurkę. Nieprzewidywalność Agi objawiła się "sssnejkiem" złapanym w najmniej spodziewanym miejscu przez najmniej "snejkopodatną" osobę ;) Potem było już bez kłopotów.

Magurka, przerwa w schronisku, gdzie ceny po raz kolejny skutecznie przyprawiły na o migotanie przedsionków i skurcze łydek a na koniec skutecznie odstraszyły od kupowania czegokolwiek, potem zjazd "zielonym" do Wilkowic.

Ale co to był za zjazd! Szlak z kamienistej ścieżki przeradzał się to w najeżone przeszkodami i niemal nieprzejezdne jary, to znowu w parkową drogę szerokości samochodu o trudności bliskiej zeru.

W taki sposób to jadąc, to schodząc dotarliśmy do ulicy Żywieckiej, skąd szlakiem nad rzeką Białą dojechaliśmy do Gemini. Tutaj została nam już tylko jedna górka na Karpackie, gdzie wypadało się pożegnać i ruszyć do domów. Kawał dobrej roboty!

[16:30]
No i dokręciłem kilka km z córcią w foteliku.