avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137725.45 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 103.66km, TN: 1.20km
CLK: 04:34h, AVS: 22.70km/h
Max: 72.10km/h, Temp: 23.0°C
HRmax: 168 ( 87%) Avg: 126 ( 65%)
Climb: 1755m, CAL: 3693kcal

Pętla Beskidzka... again....

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 5

Po wczorajszej wycieczce, zawodach i afterparty do późna wydawało się, że porywanie się na Beskidzką Setkę jest samobójstwem. Jednakże po dziewiątej wraz z Dominikiem ruszyliśmy w trasę. Kilka km za Bielskiem czekała nas pierwsza niespodzianka. Zostaliśmy dogonieni przez Międzykontynentalny Taktyczny Pocisk ziemia-ziemia... czyli Remika. Po chwili pojawił się i Bartek. Prędkość wzrosła o 10km/h i tym sposobem powiewaliśmy za kolegami jak chorągiewki aż do Lipowej, gdzie pojechaliśmy dalej do Milówki a Remik i Bartek odbili do Ostrego i dalej na Skrzyczne.

Pierwszym etapem był atak na Ochodzitą, którą zdobyliśmy włącznie ze szczytem. Widoki piękne jak i sama pogoda. Bezchmurne niebo gwarantowało upał i zużycie kolejnych litrów wody. Pierwszy wodopój urządziliśmy dopiero w Istebnej, skąd uzupełniwszy paliwo pognaliśmy na Kubalonkę a później przez Zameczek na dół do Wisły. Tam, zgodnie z planem udaliśmy się w górę na Salmopolską. Ta również zniknęła dziwnie łatwo za naszymi plecami i kilkadziesiąt minut później wpadłem do domu dojechany jak koń po westernie...