avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137319.70 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.09 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 68.30km, TN: 5.00km
CLK: 03:16h, AVS: 20.91km/h
Max: 54.00km/h, Temp: 18.0°C
HRmax: 170 ( 88%) Avg: 118 ( 61%)
Climb: 1085m, CAL: 2524kcal

Uphill na Równicę

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 24.09.2011 | Komentarze 0

Powrót po przerwie spowodowanej przeklętym przeziębieniem lub raczej nadmiarem lodów na ostatniej wycieczce na Kotarz tydzień temu. Dzisiaj w silnie szosowej grupie z Dominikiem zaliczyliśmy szosowo Równicę a potem już mniej szosowo zjechaliśmy szlakiem pod Orłową i stamtąd do Brennej. Kawka u Tadka "Nad Wodospadem" i powrót do domu przez Jaworze. Oj namęczyłem się dzisiaj ale efekty już są. Drogi oddechowe wyczyściło całkiem nieźle takie śmiganie. Nie ma to jak porządny wysiłek na rowerze.

I tutaj "tip": nie wolno zapominać o regeneracji! Przed chorobą oddechu nie brakowało a za to nogi już nie podawały. Dzisiaj z powodu ustępującego przeziębienia brakowało oddechu a nogi dawały radę bez problemu jechać przy 400W. Tydzień temu rezultat nieosiągalny. W efekcie pod Równicę wytoczyłem się chyba ze średnią 300W co jest naprawdę sporym wynikiem jak na mnie.