Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 147392.03 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.26 km/h. Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Facebook


Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
ODO : 31.97km, TN: 23.00km
CLK: 02:09h, AVS: 14.87km/h
Max: 48.60km/h, Temp: 11.0°C
HRmax: 170 ( 88%) Avg: 135 ( 70%)
Climb: 975m, CAL: 1845kcal

Błatnia by Night!

Czwartek, 27 października 2011 · dodano: 27.10.2011 | Komentarze 2


Wreszcie, nareszcie, w końcu!!! Moja latarka po raz pierwszy wyjechała naprawdę w teren. Po wczorajszych 19km przez miasto dzisiaj 24km przy świetle latarki. Baterie wytrzymują, światło jest po prostu świetne. Zgodnie z założeniem udało mi się osiągnąć kompromis pomiędzy wagą układu, pojemnością akumulatorów, czasem działania a ilością światła. Latarka po prostu robi to, czego od niej wymagam: świeci długo i na tyle jasno aby... nie zwalniać w nocy!

Zjazd zaczynam na szczycie Klimczoka, jest już całkiem ciemno. Mimo tego zjeżdżam tak samo jak za dnia. Żadnej różnicy w prędkości, czy pewności prowadzenia. Dokładnie wiem dokąd jadę, widać każdy kamień, każdą nierówność, każdy korzeń i błotną kałużę. Ani przez chwilę nie mam uczucia niepokoju, że zbyt szybko wjadę na coś, czego w ciemności nie dojrzałem. Hamulce puszczone: pełen odlot! Co tu dużo gadać. Sprzęt wart każdej ceny. Tylko przestawić się na masową produkcję!

Jedyne co mógłbym zmienić to soczewkę na dającą nieco węższy strumień światła w poziomie. Obecna świeci bardzo szeroko, dzięki czemu daje rewelacyjną widoczność w skręcie ale czasem miałem wrażenie, że aż tak szeroko nie musi. Trochę światła marnuje się na boki. Poszukam węższej soczewki i przetestuję ponownie :)

Jest to jednak tuning a nie zmiana konstrukcyjna, tak więc oświadczam wszem i wobec co następuje:

LATARKA GOTOWA DO PRODUKCJI!!!







Kategoria mtb, latarki


Komentarze
piaseq
| 08:31 piątek, 28 października 2011 | linkuj Latarka własnego pomysłu i wykonania. Wielkościowo 32x55mm, więc niewielka. Daje strumień światła o natężeniu od 150-360lm w zależności od trybu pracy. Zasilana z akumulatorków Li-ion 3,7V o pojemności 4000mAh, co pozwala jej świecić z maksymalną jasnością przez 3.5 godziny. Z większym akumulatorem o pojemności 7200mAh można bawić się w całonocną jazdę a latarka na max świecić będzie 6.5-7 godzin. Latarka może działać z dowolnym źródłem zasilania o napięciu 3.7V (zakres napięć 3.0V-4.2V). Mocowanie do kierownicy przy pomocy prostego uchwytu na jedną śrubkę.

Strumień światła jest prostokątny i szeroki. Dzięki temu świetnie doświetla zakręty, nie oślepia nadjeżdżających z naprzeciwka i co najważniejsze nie oślepia nas samych jak robi to większość latarek o silnym, skupionym i okrągłym strumieniu światła.

Koszt gotowej latarki to 200zł
Akumulatorki dostępne są w handlu, na allegro etc. Podobnie z ładowarkami. Na życzenie mogę od razu załatwić akumulatorki i zrobić szybką ładowarkę - prostą ale skuteczną :)
WuJekG
| 20:13 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Latara jak rozumiem własnej produkcji? Czy można prosić jakieś szczegóły: jak to wygląda, na czym działa, jaka jest moc i czas działania, montaż no i przewidywana cena.
pozdrawiam :)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!