avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 0.00km, TN: 0.00km
CLK: h, AVS: km/h
Max: 0.00km/h, Temp: °C
HRmax: (%) Avg: (%)
Climb: m, CAL: kcal

Farewell my friend.

Wtorek, 14 lutego 2012 · dodano: 14.02.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj będzie bez kilometrów, kilokalorii, watów czy wysiłku. Puls jednak będzie szybszy bo okazja taka jak dziś zdarza się... raz na 8 lat. Dziś przyszło mi pożegnać wspaniałą "przyjaciółkę", towarzyszkę wielu startów, wypraw rowerowych i świadka niezapomnianych przeżyć w świecie 2 kółek. Nigdy mnie nie zawiodła. Zawsze dotarła do celu bez względu na to jak ciężko było. Przejechaliśmy razem 103627 kilometrów czyli 2,5 raza okrążyliśmy Ziemię! Zdobywaliśmy góry o każdej porze roku zarówno w dzień jak i nocą. Przywieźliśmy niejedną rysę na lakierze i niejednego siniaka ale ani ona ani ja nigdy się nie poddaliśmy.

Dzisiaj żegnam wspaniałą maszynę na jakiej miałem przyjemność jeździć przez ostatnie 8 lat. Ktoś powie, że to tylko rower ze średniej półki... To ja życzę wszystkim takich średnich półek! Z tej okazji kilkanaście zdjęć od początku do końca naszej przygody...

Kategoria "the best of", mtb

piaseq
| 15:28 środa, 15 lutego 2012 | linkuj Poszła na części. Część już przeszczepiona do Carrery. Część sprzedana. Część wyląduje w nowym bajku.
kondzios230
| 14:57 środa, 15 lutego 2012 | linkuj Czekam następne 8 lat na kolejny taki wpis :)
A co do Medzi - niech jej ziemia lekką będzie ;) Sprzedał jako komplet czy samą ramkę?