avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 8.00km, TN: 2.00km
CLK: 00:49h, AVS: 9.80km/h
Max: 24.30km/h, Temp: -4.0°C
HRmax: 154 ( 80%) Avg: 133 ( 69%)
Climb: 124m, CAL: 244kcal

Po mieście.

Środa, 15 lutego 2012 · dodano: 16.02.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj jazda przypominała bardziej walkę o życie :) Dużo śniegu a co za tym idzie jazda na granicy... jazdy. W chwili pisania tego posta można wyjść co najwyżej na narty.

Dzisiaj kolejny etap przebudowy sprzętu na sezon 2012. M700 została rozebrana do gołej ramy włącznie z wybiciem misek sterów. Ramka na wadze "chwali" się 1866 gramami. Naczepa TIRa na pusto będzie ważyć porównywalnie.

Korby Firex zostały przeszczepione Carrerze. Suport FSA Platinum to chyba jakiś cud techniki. Mimo mojej niemałej wagi i kosmicznego przebiegu skubaniec trzyma się dzielnie mając jedynie minimalny luz. Carrera dostała też nowe hamulce a klamki są już w drodze.

Dzisiaj kolejny etap: oklejanie nowej ramy i wstępny montaż bez linek i pancerzy przerzutek, które nie będą pasować z poprzedniej ramy. Najprawdopodobniej wymienione też zostaną stery. Dołączone do ramy FSA Orbit CF są świetne ale mają karbonowy stożek i srebrne miski. Po złożeniu pasuje to jak pięść do oka. Cane Creek mają za to czarne miski i aluminiowy stożek pasujący do całej reszty...