avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 50.60km, TN: 0.00km
CLK: 03:14h, AVS: 15.65km/h
Max: 42.20km/h, Temp: 5.0°C
HRmax: 162 ( 84%) Avg: 106 ( 55%)
Climb: 528m, CAL: 2144kcal

Goczałkowice.

Sobota, 25 lutego 2012 · dodano: 25.02.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj inauguracja sezonu dla Emilki. Punkt pierwsza ruszyliśmy Carrerą w kierunku Goczałkowic aby po godzinie jazdy stanąć na brzegu nadal zamarzniętego zalewu. Emi musiała nieco rozprostować nogi, więc przedreptaliśmy na piechotę połowę zapory. Potem już na 2 kółkach pojechaliśmy przez uzdrowisko do Czechowic i dalej do Bestwiny. Po drodze odwiedziliśmy Qńia i Murzyna. W domu zameldowaliśmy się prawie o zmroku.

Kategoria mtb, turystycznie

piaseq
| 14:14 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Maleństwo od 10 m-ca życia było przyzwyczajane do roweru. W tej chwili można z nią jechać nawet kamienistym szlakiem, odchylić fotelik do pozycji leżącej i córka będzie sobie w najlepsze spała. Poza tym nic na siłę. Robimy z wyjazdu dobrą zabawę. Robię jej ochotę np. na jezioro i mała z przejęciem czeka aż dojedziemy. Potem przerwa, spacer i kolejny punkt. Tym razem np stacja kolejowa i oglądanie pociągów. Takie dziecko ma z tego niesamowitą frajdę. Problem zimna rozwiązuje zimowy kombinezon na narty, cipłe butki i dobra kurtka.
Dario
| 04:29 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj I to maleństwo tyle wytrzymało i nie zamarzło? Podziwiam!