avatar Ten blog rowerowy prowadzi PiaseQ z miasta Bielsko-Biała. Od 2011 roku przejechałem 137688.44 kilometrów w tym 17672.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.10 km/h. Więcej o mnie.

Statystyki

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

ODO : 79.36km, TN: 3.90km
CLK: 03:47h, AVS: 20.98km/h
Max: 63.00km/h, Temp: 21.6°C
HRmax: 170 ( 90%) Avg: 124 ( 65%)
Climb: 1667m, CAL: 2891kcal

Przegibek x2, Kocierz, N.Ś.

Poniedziałek, 17 września 2012 · dodano: 17.09.2012 | Komentarze 1

Poniedziałek głównie pod znakiem remontowym. Demolka trwa ale już powoli zaczynam z niej wychodzić. Jeszcze trochę kucia, trochę szpachli, kilkanaście metrów płytek, malowanie i gotowe... przynajmniej częściowo. Niemniej jednak czas na rower musiał się znaleźć - w końcu to pozycja obowiązkowa.

Kilka minut po jedenastej wraz z Marco wystartowaliśmy na Przegibek skąd zjechaliśmy do Międzybrodzia. Tam odbitka w lewo na Nowy Świat. Po wymordowaniu się na górę zjeżdżamy drogą przez las i dojeżdżamy z powrotem do szosy w pobliżu zapory. W Porąbce uzupełniamy zapasy picia i jedzenia a następnie ruszamy dalej przez Wielką Puszczę do Targanic a następnie wspinamy się na Kocierz. Po krótkiej przerwie śmigamy w dół do Tresnej, gdzie decydujemy się jechać znowu do Międzybrodzia i zaatakować ponownie Przegibek.

Wszystkie podjazdy poszły dzisiaj gładko i sprawnie, choć w Wielkiej Puszczy już myślałem, że będą ładne kredki. Tymczasem na zjeździe do Targanic puściło i noga zaczęła podawać tak jak powinna. Czasu dzisiaj nie mierzyłem bo wycieczka typowo rozjazdowa po niedzielnym zamiataniu Małej Beskidzkiej...